درباره ما


٪----٪الهم عجل لولیک الفرج٪---٪ ××××××@××××××@××××××@ ××××××@××××××@××××××@ {ماه در انتظار لبخند تو هر شب طلوع میکند و خورشید برای خندان تو؛ تا تو بحندی و ماه بیاید!!!!!}
پروفایل مدیر وبلاگ
 
آخرین مطالب
نوشته شده در  <-CategoryName->


 بسم الله الرحمن الرحیم

ابومحمد، حسن بن علی العسکری معروف به حسن عسکری، معصوم سیزدهم و امام یازدهم شیعیان. نزد شیعیان به امام حسن عسکری معروف است. شیعیان وی را با پدرش (علی نقی)، امامین عسکریین می‌خوانند، زیرا در شهر نظامی سامراء (عسکر)، زیر نظر خلفای عباسی بودند.

نامش حسن، کنیه وی ابومحمّد و القابش صامت، زکی، خالص، نقی، هادی، رفیق است او در بین شیعیانش به ابن الرضا (امام هشتم شیعیان) معروف بود. وی همانند پدرش لقب عسکری داشت و این لقب از عسکر سامرا گرفته شده‌است

اکثر منابع شیعه دوازده امامی، تولدش را در ربیع الاول ۲۳۰ هجری/ نوامبر ۸۴۴ میلادی اعلام می‌کنند. اما کلینی در کتاب اصول کلینی، آن را در رمضان ۲۳۲ هجری/ آوریل ۸۴۷ میلادی ذکر می‌کند. او در مدینه به دنیا آمده و نام مادرش ام ولد معروف به حدَیث است. برخی منابع از مادرش با نام سوسن و سلیل یاد می‌کنند.

 

 




شنبه 30 دی 1391برچسب:,
نوشته شده در  <-CategoryName->


 

نوای انتظار

 

گرچه خسته ام گرچه دلشکسته ام باز هم گشوده ام درى به روى انتظار تا بگويمت هنوز هم به آن صداى آشنا اميد بسته ام.

اى تو صاحب زمان! اى تو صاحب زمين! دل جدا ز ياد تو آشيانه اى خراب وبى صفاست ياد سبز وروح بخش تو ياد لطف بى نهايت خداست کوچه باغ سينه ام اى گل محمدى به عطر نامت آشناست آنکه در پى تو نيست کيست؟ آنکه بى بهانه تو زنده است در کجاست؟

 



ادامه مطلب


جمعه 29 مهر 1391برچسب:راهی,
نوشته شده در  <-CategoryName->


 به نام خدای مهدی

آقا اجازه خسته ام از این همه فریب

  از های و هوی مردم این شهر نا نجیب

آقا اجازه پنجره ها سنگ گشته اند

 دیوارهای سنگی از کوچه بی نصیب

آقا اجازه باز به من طعنه می زنند

 عاشق ندیده های پر از نفرت رقیب

«شیرین»ی وجود مرا «تلخ» می کنند

 «فرهاد»های کینه پرست پر از فریب . . .

 

 

 




جمعه 18 مهر 1391برچسب:یا مهدی ادرکنی,امام زمان,
نوشته شده در  <-CategoryName->


 

 بسم الله الرحمن الرحیم

رسول اکرم(ص): مهدی از فرزندان من است. اسم او‏ اسم من و کنیه اش کنیه من (ابوالقاسم) است. از نظر اخلاق شبیه ترین مردم به من است. برای او غیبت و سیرتی است که در آن، بسیاری گمراه می شوند. آنگاه مثل شهاب ثاقب می آید و زمین را پر از عدل و داد خواهد کرد چنانکه پر از ظلم و ستم شده باشد.

یا مهدی ادرکنی

 

 




جمعه 1 مهر 1386برچسب:,

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد